Freddo Espresso: το εισιτήριο της επιτυχίας!

Πόσοι άραγε από εμάς πιστεύουμε πως ο Freddo Espresso αποτελεί “Ελληνική υπόθεση”…;

Χρόνια μετά την επιτυχία της πρώτης καθαρά ελληνικής συνταγής στον τομέα του καφέ –του ιστορικού πια φραπέ-, ο Freddo Espresso πήρε τη σκυτάλη επιβεβαιώνοντας πως στο κομμάτι της ελληνικής εφευρετικότητας δεν υπάρχει ποτέ εφησυχασμός. Κι ενώ ο ελληνικός νους επιμένει να καινοτομεί και στα συνυφασμένα πια με την ελληνική καθημερινότητα προϊόντα του καφέ, ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας φαίνεται να κρατά διστακτική στάση. Πράγματι, ο Freddo Espresso δεν είναι καθολικά αναγνωρισμένος σε διεθνές επίπεδο. Θα πρέπει, όμως, το γεγονός αυτό να μας κρατά πίσω;

FREDDO LOVERS: με το βλέμμα στραμμένο στις επιχειρηματικές δυνατότητες!

Το 1ο forum “Freddo Lovers”, λοιπόν, διοργανώθηκε ακριβώς για το σκοπό αυτό. Στόχος να διαδοθεί το Freddo Espresso αλλά και η ελληνική καφεκουλτούρα μέσω των Freddo Lovers events σε όλο τον κόσμο και να οργανώνονται εξίσου πετυχημένα events στο εξωτερικό.

Συγκεντρώνοντας κάποιες από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Θεσσαλονίκης αλλά και πρόσωπα του εν γένει εγχώριου lifestyle, δημιούργησε όλες τις προϋποθέσεις για να μεταφέρει αυτό ακριβώς το μήνυμα: “Διαθέτουμε ένα υπέρτατο προϊόν. Το προϊόν αυτό θα  μπορούσε να είναι το εισιτήριό μας στις παγκόσμιες αγορές. Για ποιο λόγο το κρατάμε εγκλωβισμένο στα σύνορα της χώρας;”.

Πάνω από 60 επαγγελματίες της ελληνικής βιομηχανίας καφέ έδωσαν το παρόν στην πρώτη επίσημη συνάντηση του καφέ που έλαβε χώρα στις 12 Δεκεμβρίου 2023 στο ξενοδοχείο Macedonia Palace στη Θεσσαλονίκης, παρακολούθωντας με ενδιαφέρον τα ποικίλα events της διοργάνωσης, μεταξύ των οποίων και η τυφλή γευσιγνωσία, η πρώτη ανάλογη δοκιμασία που έλαβε χώρα σε πανελλήνιο επίπεδο.

Η έκβαση της εκδήλωσης ξεπέρασε και τις πιο μεγαλόπνοες εκτιμήσεις. Η ανταπόκριση του επιχειρηματικού κόσμου του καφέ ήταν ενθουσιώδης. Ωστόσο, αν και το κλίμα ήταν εορταστικό, το μήνυμα του δημιουργού της “Freddo Espresso Beverage & Enterprise (FEBE), κ. Γεννάδιου Λαυρεντίδη, ήταν παραπάνω από σαφές. Ο καφές είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό προϊόν. Μπορεί να γίνει σύμβολο του σύγχρονου lifestyle της χώρας καθώς και εφαλτήριο της ελληνικής επιχειρηματικότητας στις διεθνείς αγορές.

Αν, λοιπόν, κάτι κατέστη σαφές μετά την πρώτη “γιορτή” του καφέ που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη είναι πως αυτή είναι μόνο η αρχή και πως στην προσπάθειά του αυτή ο κ. Λαυρεντίδης φαίνεται να έχει πια στο πλευρό του και τους ειδικούς του κλάδου.

Αφήστε μια απάντηση